פאב הבירות של אשדוד – בוואריה מבחר בירות מהחבית

בוואריה היא פאב בירה באשדוד ששווה להגיע אליו רק כדי לטעום מהמסורת האירופאית הכי מפורסמת בהיסטוריה. ואם כבר נכנסתם, אל תשכחו לפרגן לעצמכם עם בירות מכל רחבי היבשת ואולי עוד כמה מנות לנשנוש

פאב בירה, בבסיסו, הוא פארק שעשועים לחובבי בירה. זהו מקום שבו אמנות הבישול פוגשת את חדוות הטעימה, שבו כל ליטר מספר סיפור על מקורו, על המרכיבים בהם נעשה שימוש ועל האהבה שנשפכה ביצירתו. את התוצאות מרגישים בלגימה הראשונה.

 

למה כל הבירות הכי טובות מגיעות מאירופה?

בירה בווארית, נציגה גאה של מסורות בירה אירופאיות, בולטת במאפייניה הייחודיים. כאזור בירה, בוואריה ידועה בדבקותה בחוקי הטוהר העתיקים ובמגוון סוגי הבירות שלה, החל מבירה בהירה ועד בירות חיטה עשירות. למרבה המזל, עכשיו גם אנחנו בישראל יכולים לטעום מכל היופי הזה.

כאשר דנים בתרבות הבירה האירופית, קשה שלא להזכיר את הפאר של פסטיבלי הבירה וגני הבירה המובהקים שבהם ההנאה מחצי ליטר קשורה למשקה לא פחות מאשר על אחווה. אהבתה של אירופה לבירה ניכרת במגוון הרחב של הטעמים, טכניקות הבישול והמסירות לשימור מסורות בנות מאות שנים.

 

רוצים לדעת איזה בירות יש בבוואריה? בואו למסעדה שנמצאת באשדוד

עכשיו, בואו נדבר על בוואריה, פאב הבירה באשדוד. חוץ מזה שמדובר במסעדה שאפשר להגיע אליה גם כדי לערוך אירועים, זהו מסע לתוך המארג העשיר של תרבות הבירה האירופית ובעיקר הבווארית.

בוואריה מציעה שורה מרשימה של בירות, כולן מוגשות בכוסות מסורתיות, החל מ-0.2 עד 1.0 ליטר, מה שמבטיח שכל סוג של חובבי בירה יקבל מענה. מבחר הבירה מהחבית שלהם מתהדר כמו טוצ'ר פילזנר, לאגר בווארי פרימיום עם 5% אלכוהול, ה-Tocher Lager, קלאסיקה בווארית מקורית, וה-Tocher Red שהוא לאגר בווארי אדום. עבור אלה שמעדיפים את הבירה הלא מסוננת, אפשרויות כמו בירה קלר וטוצ'ר וייס יציעו טעם מענג של מסורת אותנטית.

יתרה מכך, בוואריה לא עוצרת רק בבירות בוואריות מסורתיות. המבחר על הבר משתרע מבירות בוטיק כמו Hobgoblin Ifai בטעמו העשיר, בפטל הבככוס הפירותי עם טעם מתוק ומאוזן ועד הברבר בלונד והברבר בוק המסקרנים - שתיהן עם טאצ' בלגי מתובל בדבש.

 

לא צריך תירוץ כדי לשתות בירה בבוואריה

אז מה הופך את בוואריה לפאב הבירה המומלץ ביותר באשדוד? זוהי המחויבות הבלתי מעורערת שלהם להביא את הטעם והרוח האותנטיים של הבירה הבווארית ללב אשדוד, בשילוב עם מגוון רחב שנותן כבוד למורשת הבישול העשירה של אירופה. תוסיפו לזה את האווירה של בוואריה, המהדהדת את רוחם של בתי בירה אירופיים מסורתיים, וקיבלתם מתחם קולינרי שהוא יותר מסתם מסעדה – אלא גן עדן לאוהבי בירה.

בוואריה היא מסעדת שף שממש לקראת השעות הקטנות של הלילה כבר הופכת להיות בר בירות באשדוד ברמה הגבוהה ביותר בארץ. לא באמת צריך תירוץ כדי להגיע לשתות בירות מהחבית באשדוד עם חברים או משפחה, אבל כן חשוב לעשות את זה נכון. כאן בוואריה נכנסת לתמונה.

 

בוואריה – בר מומלץ שמתאים גם לאירועים

בחיפוש אחרי פאב בירה אשדוד לא תמיד הייתה אפשרות כל כך מובנת מאליה. זו בוואריה שמציבה את אשדוד על המפה, עם בירות מהחבית שקשה להשיג במקומות אחרים.

אז בזכות הסטנדרטים האלה של בוואריה, עכשיו גם לתושבי הדרום יש בר בירות באשדוד שהם יכולים להגיע אליו בהתראה קצרה או בהזמנה מראש. ואם ממש בא לכם לפנק עוד אנשים, אפשר גם לערוך שם אירוע.