בר מסעדה לאירועים קטנים באשדוד – בוואריה

"בוואריה" היא מסעדת שף שמגיעים אליה כדי לחגוג אירועים קטנים עם כל האנשים שאנחנו הכי אוהבים. עם תפריט שמבוסס על חומרי גלם ומעולים ושף צמוד שמלווה את המנות שיוצאות מהמטבח, זאת ההזדמנות שלכם להפתיע את עצמכם – וכמובן גם את האורחים

חיפוש אחר בר מסעדה באשדוד עלול להיות עניין מתעתע. מצד אחד, יש באשדוד המון מסעדות מעולות שמגישות תפריטים מגוונים. מצד שני, אירוע במסעדה באשדוד יקום וייפול לעיתים קרובות על איכות חומרי הגלם ועל הדברים הקטנים. אז כדי למצוא אולם לאירוע קטן באשדוד שנרגיש בטוחים להזמין אליו את כל האנשים שאנחנו הכי אוהבים, פשוט בוחרים "בוואריה".

בוואריה שוכנת במרכז הסצנה המעודכנת של אשדוד  - ממש בלב הסיטי - בתור פנינה של מסעדת בר המשלבת בצורה מושלמת בין עולם הקולינריה הגרמני והאירופי. עם רדת הלילה בעיר, בוואריה הופכת לסמל של תענוג גסטרונומי ומציעה תערובת עשירה של טעמים אירופיים מסורתיים שבטוח יעלו חיוך על פניו של כל סועד וסועדת. אז למה שתוותרו על אולם לאירוע קטן באשדוד מהסוג הזה?

 

התפריט של בוואריה: אירוע אחד, טעמים מכל אירופה

מסעדת הבר בוואריה לא עוסקת רק בהתענגות על אוכל משובח. קודם כל, היא מציעה חוויה ונרטיב שלם של טעמים שמבטיח מסע רב-חושי. מהטעמים החזקים של נקניקיות ועד למנות הבשר המפתות ופירות הים הטריים, השף של בוואריה הצליח להרכיב תפריט שהוא התגלמות של עדינות קולינרית אירופאית.

חוץ מזה, יש את תפריט השתייה: כאילו כדי להשלים את האוכל, בוואריה מציעה מבחר של 14 בירות מהחבית, כאשר הבירה הגרמנית הנודעת TUCHER היא היהלום שבכתר. עם אירוע במסעדה באשדוד ברמה הזו, האורחים שלכם לא ירצו ללכת הביתה. תתכוננו.

 

האירוע מתקרב? כך תדעו אם בוואריה היא המקום המתאים עבורכם

הפיתוי של בוואריה בתור מסעדה לאירועים קטנים באשדוד לא נגמר בתפריט שלה. לדוגמא, היא צוברת במהירות מוניטין כמסעדה המומלצת לאירועים קטנים והביקורות מהללות אותה על בסיס יום יומי.

בנוסף, ממסיבות אירוסין וערבי חברה ועד ימי הולדת חגיגיים והשקות מוצרים, הצוות של בוואריה מבטיח שכל אירוע יהיה אירוע מותאם אישית, המותאם לרצונות ולחזון של הלקוח. הפריסה והעיצוב של המסעדה, בשילוב עם השירות ללא דופי, הופכים אירוח אירוע במסעדה באשדוד לתענוג מוחלט. זה כמובן גם יכול לעזור לכם לחסוך בהוצאות ולעמוד במסגרת התקציב, בלי להתפשר על אף פרט קטן בתכנון של אירוע במסעדה באשדוד.

 

השף של בוואריה עושה בשבילכם את העבודה

בוואריה מתהדרת באולם ייחודי לאירוע קטן באשדוד לצד שאר החללים השונים שלה. האולם משלים למשל אזורים נוספים כמו אולמות הבירה והיין, חדר הבוטיק האינטימי, המרפסת הסגורה והמרפסת החיצונית, כדי להציע רבגוניות באירוח אירועים.

האורחים של בוואריה מתכבדים במנות אקסקלוסיביות עם חותמת אירופאית, כולן מוצגות להפליא ועשויות מחומרי הגלם הטובים ביותר. האווירה, בשילוב עם התפריט, מבטיחים שאירועים יהפכו לזיכרונות לכל החיים – והשף כבר עושה את שאר העבודה עבורכם.

 

לאירוע הקטן שלכם צפוי עתיד גדול!

בין אם אתם להוטים ליהנות מארוחה מפנקת, ללגום בירות ברמה עולמית או לתכנן הפתעה למשפחה ולחברים, בוואריה באשדוד מחכה לכם בזרועות פתוחות ומציעה חווית אוכל ואירוח אירועים ללא תחרות. תפריט כזה לא רואים כל יום ואת ההזדמנות אסור לפספס.

 כל מה שנותר לעשות עכשיו הוא להזמין מקום כדי להתרשם מהמנות באופן אישי, או לשוחח בטלפון עם אחד מהנציגים של בוואריה ולתכנן אירוע בלתי נשכח.